lørdag 12. mars 2011

Tsunami

Jeg tenkte jeg bare skulle legge ut en kjapp melding om at vi har det bra her og at vi ikke er berort av tsunamien. La oss haape det holder seg slik, og at det ikke kommer noen *etter skjelv* av noe slag..\
Vi er paa Koh Phi Phi naa, og drar videre til Krabi for aa soke forlenget visum. Fra Krabi drar ogsaa Jonas hjem, siden han ikke kunne bli lenger. Meg og Magnus drar da videre til Koh Samui for aa besoke bestefar og opp til Koh Phangang for aa feire fullmoon.



Vi ankom Koh Phi Phi rundt kl 9 paa morran. Jeg forte vei til det guest houset som jeg har pleid aa bo paa. Der satt Miss Lee(sjefen) og tokk oss imot. Hu kjente meg overaskende nok igjen. Det er 2 aar siden jeg var her sist.
Vi slappet av paa stranda, foer vi gikk til et sted som heter Kalitos, for aa prove aa finne noen gamle kjente av meg. Baren var stein full, og paa senen staar Jonny og viser hva han kan med Poiene sine. Naar han var ferdig med fire showet sitt gikk jeg etter han, for aa se hvor de satt henn. Han ble super glad naar han saa meg og tok meg med bort til Book og noen andre som satt der. Var syykt morro aa se dem igjen! Book sa at Frida var bartendet her, Caroline var et annet sted og Lucky var enda et annet sted. Roobie, Baw, Jackie og alle de andre var spred rundt paa Koh Lanta og militeret osv.. Resten av kvelden gikk til aa mote de fleste jeg kjente, som var igjen paa oya. Morro aa vere tilbake! :D

2 kommentarer:

  1. Hei alle tre.
    Flott at dere sa fra at dere ikke var berørt av tsunamien og alt det forferdelige som har hendt i Japan. Ser ut som om etterskjelvene nå er over og ingen flere bølger er meldt noe sted i Stillehav eller i Andamanhav for den saks skyld.
    Hvis dere skal bo ved Krabi vil jeg anbefale dere i Ao Nang Paradise Laguna som var veldig bra sist jeg var der - ligger i bakken ca 100-150 m opp fra stranda - alternativt veldig bra på Raleigh beach også. Utafor Ao Nang med long tail kan dere komme til et par flotte øyer perfekt for dagstur. De er bedre enn "James Bond øya" (Mannen med den gylne pistol) som bare er turistifisert.
    Kos dere videre, men vær forsiktig og ikke prøv fire show live fra scenen (spesielt ikke hvis dere har drukket Mekong wiskey på forhånd)!!

    Beste hilsener fra Bente & Per

    SvarSlett
  2. Hei gutter.
    Går det framover i verden. Hvor langt er dere kommet nå? Er dere på vei fra Krabi-området mot Koh Samui?
    Fortsatt virker det rolig i Stillehavet og ikke varsler om ny jordskjelvaktivitet. Stor frae for atomkraftverkkatastrofe i japan, men vinden blåser ikke så langt som mot dere selv om opphold nå trolig er bedre på vestsida enn østsida (Koh Samui) av Thailand.
    Hjemme er det mildvær med slush snø og en del sol.
    God tur videre.
    Bente og Per

    SvarSlett